2013年11月19日 星期二

【BB成長記】與我的小情人約會。

發現經期遲了, 於是在家自行驗孕, 看到是一條紅色線, 一條約隱約現的線,於是翌日就到了醫院驗血證實, 結果真是『中』了! 

得知中獎後, 我倆興奮又緊張, 將會有自己的BB, 好奇妙的感覺啊!  



╭。☆║.................║☆。╮



4W4D

第一次從超聲波中看見BB, 好細呀, 就如一粒芝麻般。那時懷孕的感覺退還不太真實呢~


6W2D

我們好興奮啊!!! 第一次聽到BB的心跳聲, 好奇妙, 真的好奇妙, 終於感到BB是確確實實地活著。

14W

BB很怕羞, 總是側身在啜手指, 不管醫生怎搓我肚皮, 想BB轉轉身, 他一於少理。 我覺得好得意呀, 14週的BB竟然懂啜手指! :)


17W 

今次應該可以看到BB性別了! 
但BB這次更可愛, 就像烏龜般伏著, 今次只見到個PATPAT。 醫生在搓我肚皮之餘, 又給了我幾粒糖, 著我馬上吃, 原來BB很喜歡糖果的, 媽媽吃了, BB會好振奮, 手舞足動。

似乎BB很喜歡跟爸媽玩, 吃了幾粒糖, 仍是不動, 繼續你有你心急, 我有我悠遊自在! 
於是醫生叫我先去抽血, 再喝杯果汁, 散下步再來照多次超聲波。 啊~回來真的見到BB轉身喇, 還伸出小手掌, 同我們SAY HI! 

性別初步看到了, 但想待下次產檢後才公開, 會確實一點! 




╭。☆║.................║☆。╮



BB一天一天的成長, 肚子一天一天的大, 懷孕過程對我來說, 是舒服的。 懷孕至今, 一次嘔吐都沒有, 只是間中胃悶, 基本上進食習慣與平時無異, 不會多亦不會少。 至於睡覺方便, 是間中會睡得不好, 只好下午補眠吧! 

21 則留言:

  1. Take care ~你個肚圓定尖呀!老人家話圓係女尖係仔喎!

    回覆刪除
  2. 好感動,我也很期待見BB呀.

    回覆刪除
  3. 恭喜你啊! 有了愛情結精品啊!
    這裏遇到不少 yblog blogger 啊! 歡迎參觀我 blog 啊!
    http://yani-cubicle.blogspot.hk

    回覆刪除
  4. 可以定時觀察BB係媽咪肚內既情形 , 真係好難忘既經歷,仔女都一樣好 ,最緊要健健康康.

    回覆刪除
    回覆
    1. 追蹤位:設定---版面配置---新增小工具---更多小工具---追蹤者.就得啦.

      仲有去左個留言驗證碼:
      設定---文章及留言---顯示字詞驗證 --否.

      刪除
  5. 安安芽 他他~~莎莉第一次來探你呢...恭喜他他芽,睇到他他妳嘅喜悅就回憶番以前自己有BB的日子...哈哈~~他他萬事都要小心芽,小心身體唷,莎莉好心急要睇BB芽...哈哈~~

    回覆刪除
  6. 揾到你喇!
    恭喜你哋,真替你高興。

    回覆刪除
  7. 他他,很高興在這裡遇返你呀!
    一過黎探你就睇到呢個好消息!恭喜哂呀!
    願主祝福你們一家!第時記得post bb相俾我地睇呀!

    回覆刪除
  8. Good to see you again!!!!I am Time Is Changing!!!~

    回覆刪除
  9. 恭喜晒呀! 有BB的感覺好特別, 當BB郁時, 只有媽媽才感覺到BB每一個小動作!

    回覆刪除
  10. 恭喜恭喜~~
    我地以前照得無咁清楚,睇性別要估估下呢~~

    回覆刪除
  11. 好耐冇見啦
    恭喜恭喜,幾時出世呀?

    回覆刪除
  12. hello tata, nice to meet you here again. i am so pleased you are pregnant. bless you more!

    回覆刪除
  13. 恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜)))))))))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
  14. 恭喜你呀! 替你地開心!

    回覆刪除
  15. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  16. Tata 恭喜晒你啊!快將為人母,好感動呀!
    見番你喇!我係 Double Iron Legs 呀!

    猶記當年我懷有大囡豬去做超音波都好似你咁,BB 同我哋玩咗好耐都係睇唔到佢嘅性別 ! 最緊要健健康康 !
    萬事都要小心喎!

    回覆刪除
  17. 恭喜恭喜﹗﹗祝福你和BB健康快樂﹗﹗ ^-^

    回覆刪除
  18. 一入來就見到好消息, 恭喜你呀!

    回覆刪除