2013年12月18日 星期三

準備。




最近忙於為bb的來臨作準備。

主打是bb房, 選床子、地毯...對於有嚴重選擇困難的我倆, 的確是一個難題!

幸好, 逐一的選好了, 輕鬆得多。


準媽媽我, 對編織沒天份, 織簡單的頸巾還可以, 現在又心思思要為bb親手做一件『溫暖牌』, 請教奶奶又上網學, 在一頭霧水和亂打亂撞的情況下, 終於完成了人生中第1件毛衣...啊...感恩中!

我承認,手工是差劣的,但我會進步的。努力努力(自我安慰中=,=)







23 則留言:

  1. 安安 他他~~你D手工叫差???我只系識織頸巾咋=..=' 他他妳真系好叻...莎莉都覺得自己做得唔夠好芽..嗚...嗚...芽...他他要保重身體芽,同埋要戒口喎,想當年我懷BB時,好多野都唔準我吃...哈哈...忍口都幾辛苦 XD 我好期待BB出世芽))))))))))))))

    回覆刪除
  2. 手工好靚靚,望落好軟熟,穿上1定好舒服了~~

    回覆刪除
  3. 好靚呀, 你很有心, 到目前我還未為兔寶寶編織過什麼.

    回覆刪除
  4. 剛入嚟就聽到你快做媽咪, 恭喜! 恭喜!

    回覆刪除
  5. 我都係著我MAMI既溫暖牌大既...
    織織下就熟手架啦.

    回覆刪除
  6. 好耐無搵他他,一睇就有好消息,恭喜你地呀^^
    件衫仔織得好靚,手工一啲都唔差,土包子著起一定好可愛~~

    回覆刪除
  7. 好耐無去你家,一來就要恭喜你,真開心,恭喜晒啊!!

    回覆刪除
  8. Hi Tata, congratulation & do take care.
    I have read your writings in the Yahoo blog long time ago. And today, I suddenly find your new blog & read your good news.]
    Again, congratulation & enjoy the wonderful journey of mother to be.

    回覆刪除